در این تحقیق طراحی مجموعه آموزشی با رویکرد معماری ایرانی اسلامی سعی شد تا بابررسی تاریخچه معماریمراکز اموزشی در ایران از یک سو و اصول احراز هویت از سوی دیگر در تحقیق مراکز اموزشی ایران از دیرباز تا کنون ساختار های اولیه درشکلگیری این مهم تحقق یافته و در ادامه با تلفیق ان با اصول و ضوابط معماری مراکز اموزشی شرایط لازم جهت شکلگیری و معرفی فضاهای ضروری و مهم در مراکز اموزشی فراهم گشته و با عنوان این ریزفضاها و برنامه فیزیکی در کنار بررسی نمونه های موردی تحقیق جامعی برای معماران و محققین ا ...