مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع بازاریابی رابطه مند توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA) نوع فایل word در72 صفحه و قابل ویرایش با فرمت doc قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند تلاش های رابطه من ...